دیجیتال مارکتینگ

هر آنچه در دنیای دیجیتال مارکتینک می‌گذردرا با هم بررسی خواهیم کرد.

دیجیتال مارکتینگ

هر آنچه در دنیای دیجیتال مارکتینک می‌گذردرا با هم بررسی خواهیم کرد.

تونر

تونر چیست و در چه چاپگر هایی استفاده می شود

پرینتر های لیزری با  عملکرد لیزر و ریختن تونر روی درام و انتقال آن به کاغذ و در نهایت گرم کردن تونر روی کاغذ جهت تثبیت و ماندگاری آن عمل چاپ را انجام میدهند.

شرکت پرینتر کاران در این بخش به بررسی تونر کارتریج پرداخته و شما را با این ماده تشکیل دهنده کارتریج آشنا خواهد کرد.

تونر چیست ؟

تونر نوعی پودر می باشد که از فشردگی و غلظت بالا و با تکنولوژی خاص تولید می شود که این پودر در پرینتر های سیاه سفید مغناطیسی می باشد.

تونری که در پرینتر های لیزر رنگی استفاده میشود به رنگ های آبی و زرد و قرمز و مشکی می باشد

همچنین تونر شارژ مشکی که در پرینتر های تک رنگ استفاده می شود با تونر مشکی که در پرینتر های رنگی استفاده می شود متفاوت است

شارژ کارتریج پرینتر و تمامی دستگاه های لیزری حتی دستگاه های کپی توسط تونر انجام میشود

جهت شارژ کارتریج  پرینتر های لیزری باید از تونر های مرغوب استفاده کرد تا کیفیت چاپ بهتری داشته باشیم

روش پاک کردن تونر از روی لباس یا بدن ؟ 

تونری که از روی کارتریج روی بدن یا لباس شما ریخته شده را میتوان با آب سرد شست

شستن تونر با آب گرم باعث جذب تونر به آن محل می شود از این کار پرهیز نمایید.

شرکت های مخصوص شارژ کارتریج که روزانه تعداد زیادی کارتریج شارژ میکنند جهت حفظ سلامتی کارکنان از دستگاه های مکنده مخصوص استفاده می کنند تا معلق شدن تونر در هوا را به حداقل برسانند.

تونر شارژ که در حال حاضر پر مصرف بوده یک ماده سمی و مضر نیز میباشد.

تونر ها کجا ساخته و چگونه بسته بندی می شوند ؟

شرکت های سازنده کارتریج اورجینال و اصلی ، تونر ساخت خود را داخل کارتریج ها ریخته و به صورت جداکانه ارائه نمی دهند

دیگر تولید کننده های تونر شارژ محصول خود در بسته بندی های مختلف روانه بازار میکنند که به بسته های 100 گرمی ، نیم کیلویی و بیشتر یک کیلویی می توان اشاره کرد

خریداران و مصرف کننده اصلی تونر چه افرادی هستند ؟

بیشتر خریداران تونر شارژکاران می باشند که بیشتر تونر های 1 کیلویی خریداری می کنند.

تونر های 100 گرمی نیز مورد استفاده افرادی که شارژ در محل انجام می دهند بوده زیرا حمل و نقل برای آنها آسان تر می باشد

شارژ کاران هستند که می توانند تشخیص دهند چه تونری برای چه کارتریجی مناسب می باشد

اگر کارتریجی توسط تونری به غیر شارژ شود علاوه بر اینکه کیفیت خوبی ارائه نمی دهد باعث آسیب رساندن به کارتریج و پرینتر خواهد شد

پیشنهاد ما نیز جهت شارژ کارتریج این است که کارتریج های خود را به افراد متخصص و متعهد بسپارید و از شارژ کارتریج به خصوص در منزل خودداری فرمایید

برخی از مصرف کننده ها کارتریج های خود را شارژ و گروهی دیگر آن ها را تعویض می کنند

شارژ کارتریج

شارژ کارتریج چیست ؟

یکی از نکات مهمی که در زمان خرید پرینتر همواره باید مورد توجه قرار بگیرد نوع مواد مصرفی است که در طول زمان این قابلیت را دارد تا هزینه های چاپگر را تحت تاثیر قرار بدهد. در ابتدا بگوییم که به مواد مصرفی پرینتر های جوهرافشان، جوهر و به موادمصرفی پرینترهای لیزری، پودر یا تونر گفته می شود. در ادامه بیشتر درباره کارتریج و شارژ کارتریج خواهیم گفت.

 

مخزن جوهر کارتریج (CISS) چیست؟

برعکس قیمت پرینترهای جوهرافشان، کارتریج های آنها قیمت نسبتا بالایی دارند و تعویض آن ها در هر دوره هزینه قابل توجهی (نسبت به قیمت خود پرینتر) را روی دست مصرف کننده می گذارد. از این رو شرکت های سازنده اقدام به تولید پرینترهایی با قابلیت داشتن مخزن جوهر کردند. مخزن جوهر یا CISS  جایگزینی ارزان قیمت برای این کارتریج های گران قیمت است. یک CISS از تعدادی مخزن جوهر تشکیل شده که با لوله هایی شبیه لوله های آزمایشگاه یک هد پرینتر متصل می شوند. آن ها را می توان بارها و بارها با جوهر شارژ نمود. معمولا جوهرشارژهای 100 میلی لیتری برای هر رنگ خریداری می شود و داخل مخازن به صورت جداگانه ریخته می شود. CISS ها برای پرینترهای مختلف HP، Canon و Samsung در اشکال مختلف تولید شده اند. استفاده از این مخازن هزینه مواد مصرفی پرینتر را تا یک دهم کاهش می دهد. همچنین کاربر می تواند از جوهرهای مختلف یا حتی از جوهرهای سیاه و سفید استفاده نمایند.

سعی کنید جوهرهای با کیفیت تهیه کنید، جوهرهای تقلبی موجود در بازار صدمه زیادی می توانند به پرینتر وارد کنند.

 

کارتریج قابل شارژ (Refillable Cartridge) چیست؟

این کارتریج ها مواد مصرفی پرینترهای جوهر افشان هستند که کاربر می تواند شخصا آنها را با جوهر پر (شارژ) نماید. کارتریج های ذکر شده نیز ماند مخازن جوهر هزینه مواد مصرفی را به شدت کاهش می دهند و خرید پرینترهای جوهر افشان با اینچنین قابلیت هایی را مقرون به صرفه می کند. برای این کارتریج ها نیز می توان جوهرهای مختلف حتی جوهرهای سیاه و سفید استفاده نمود. گاهی بری باز کردن گرفتگی نازل های هد پرینتر، کارتریج های قابل شارژ پر شده را با محلول هدبازکن به کار می برند.

 

استفاده از این نوع کارتریج ها مستلزم هیچ تغییری در پرینتر نبوده و از این نظر هزینه کاربر به مقدار زیادی کاهش می یابد.

سعی کنید جوهرهای با کیفیت تهیه کنید چراکه جوهرهای تقلبی موجود در بازار صدمه زیادی می توانند به پرینتر وارد کنند.

 

 

تعمیر پرینتر

تعمیر پرینتر

تعمیر پرینتر های لیزری

تعمیرپرینتر های جوهر افشان

تعمیرات پرینتر بایستی در مجهزترین و تخصصی ترین مرکز تعمیرات با ارائه گارانتی طلائی تعمیرات انجام شود و این مرکز تعمیرات پرینتر باید در زمینه تعمیر انواع پرینترهای لیزری ، تعمیر پرینتر سوزنی ، تعمیر پرینتر جوهرافشان ، تعمیر پرینتر چندکاره و انواع اسکنر مهارت داشته باشد و در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه و بهترین کیفیت ارائه خدمت تعمیرات پرینتر نماید.
تعمیرات پرینتردر مرکز ماشینهای اداری هیواسان بدین شرح می باشد
تعمیرات کلیه قطعات مکانیکی و الکترونیکی پرینتر های جوهرافشان ، لیزری ، سوزنی و حرارتی.
سرویس تخصصی کلیه قطعات پرینتر جهت بهینه سازی عملکرد دستگاه و کاهش استهلاک قطعات.
تعمیر و تعویض قطعات مصرفی پرینتر ها جهت کاهش هزینه مصرفی.
بروز رسانی قطعات و کیت های پرینتر در صورت ارائه از سوی کمپانی های سازنده جهت رفع اختلالات.
نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی جدید از جمله نرم افزار درایور و ماژول های جانبی.
مشاوره و راهنمایی مصرف کنندگان در خصوص عملکرد پرینترها و سایر دستگاهها، نگهداری آنها و سرویس های زمانبندی شده


تونر

کارتریج تونر (به انگلیسی: Toner cartridge) یا لیزر تونر (به انگلیسی: laser toner) یا کارتریج لیزری یکی از اجزای مصرف شدنی پرینتر لیزری است که شامل پودر تونر می‌باشد. تونر به وسیلهٔ شارژ الکترواستاتیک درام و گداختن آن با غلتک بر روی کاغذ در مدت زمان انجام پرینت، روی کاغذ چاپ می‌شود.

سئو وردپرس

 

سئو سایت چیست؟

سئو وردپرس,رتبه الکسا,,رتبه سایت,seo

Search Engine Optimization

سئو وردپرس,رتبه الکسا,,رتبه سایت,seo,وردپرس

SEO یا بهینه سازی بر پایه موتورهای جستجو درواقع پاسخ به نیاز اصلی سایت های وب جهان گستر یعنی ترافیک هدفمند یا آمار بالای بازدید کنندگان از سایت است. برای داشتن  بیننده در یک سایت یا به عبارت دیگری بازاریابی برای یک سایت چندین روش وجود دارد :

سئو وردپرس,رتبه الکسا,,رتبه سایت,seo,وردپرس

روش نخست تبلیغات در خارج از وب است. یعنی تبلیغات به روش سنتی ، کارایی این روش  به دلایل زیر چندان مناسب نیست. با وجود اینترنت و پیامدهای آن توجه جامعه ی جهانی ازرسانه های دیگر به سمت این پدیده کشیده شده وتبلیغات به روش سنتی حتی در زمینه های قبلی نیز کارایی خود را از دست داده چه برسد برای کار کرد در خود اینترنت. گذشته از این چون این تبلیغات درخارج از محیط وب انجام می شود ،پس تاثیر گذاری آن کم است. تصور کنید که این تبلیغ روی تابلوی تبلیغاتی یک اتوبان نصب شده باشد ، حتی در صورتی که توجه بیننده را جلب کند، احتمال اینکه او به سایت مورد نظر برود کم است  چون تا از خیابان به منزل یا محل کار یا محیطی که در آن به اینترنت دسترسی دارد برود  ،فاصله زمانی زیادی رخ داده و تاثیرگذاری آگهی از بین رفته است.

سئو وردپرس,رتبه الکسا,,رتبه سایت,seo,وردپرس

روش دوم تبلیغات در خود وب است به عنوان مثال قراردادن یک flash تبلیغاتی در یک  سایت پر بیننده. که کار روش دوم در اکثر موارد از روش اول بهتر است اما ضعفهایی هم  دارد مثلا هزینه ی زیاد واینکه ما مطمئن نیستیم که کاربران آن سایت پر بیننده به  آگاهی ما علاقه مند هستند یا نه .

سئو وردپرس,رتبه الکسا,,رتبه سایت,seo,وردپرس

یک روش نوین دیگر هم وجود داردکه با روش های سنتی کاملا در تضاد است . در این روش در واقع به  جای ارائه ی سایت به بیننده در واقع به نیاز وپرسش خود او جواب می دهیم . اینجا به جای اینکه دنبال بیننده باشیم خود بیننده ما را پیدا کرده  وبه سراغ ما می آید . اما او چگونه اینکار را انجام می دهد؟ بهتر است از آمار کمک  بگیریم تا متوجه شویم که کاربران اینترنت چگونه موضوع های مورد علاقه ی را پیدا می  کنند :

سئو وردپرس,رتبه الکسا,,رتبه سایت,seo,وردپرس

تقریبا ۹۰% از کاربران اینترنت با حداقل یک موتور جستجوگر آشنا هستند و از آن استفاده می کنند .۵۰% از کاربران اینترنت هر روز جستجو می کنند که بیش از نیمی از این جستجوها برای  کالا یا خدمات است .

یکی از اولین کارهایی که یک کاربر تازه کار شبکه انجام می دهد ، جستجو در یکی از  موتورهای جستجوگر است .

از آمار بالا نتیجه می شود که جستجوگرها محبوب ترین ابزار  برای جستجوی اطلاعات در محیط وب هستند پس در این روش سعی می شود تا کاربر به این روش ما را پیدا کند درنتیجه چیزی که خود او به دنبالش بوده را ما به او ارائه می کنیم .

سئو وردپرس,رتبه الکسا,,رتبه سایت,seo,وردپرس,How to Increase WordPress Page Rank In Alexa And Google And Yahoo?

نیاز به جستجوگرها یک نیاز انکارنا پذیر است . باتوجه به حجم عظیم وب و اطلاعاتی که روزانه به وب افزوده می شود کاربروب برای پیدا کردن موضوع خاصی در وب با  وجود این همه اطلاعات بی پایان دچار مشکل است و پیداشدن موتور های جستجوگر درواقع  پاسخ بر این نیاز کاربران است. درSEO سعی براین است که بینندگان بیشتری بااین روش  با سایت مورد نظر روبه رو شوند به عبارت بهتر سایت با صفحه ی مورد نظر درصفحه ی نتایج موتور جستجوگر که به کاربر ارائه می شود رتبه ی بالایی کسب کند . هدف نهایی  قرار گرفتن در صفحه ی اول نتایج است (نتایج اول تا دهم) و اولویت به نتایج اول تا  سوم است .

Search Engine Optimization

گذشته از این ها مهمترین نقش SEO در تجارت آنلاین است یعنی جایی که حضور بیننده پر  اهمیت ترین موضوع است. شرکت های بزرگ سرمایه گزاری زیادی برای قرار گرفتن سایت شان  در لیست جستجوگرهای بزرگ انجام می دهند همین موضوع باعث رونق بازار SEO شده است.